پوست میگو خشک

پوست میگو خشک

.خرید فروش و تولید پوست میگو خشک با قیمت مناسب. یکی از محبوب ترین سخت پوستان دریایی که می توان آن را در اکثر آب های دریایی شور و آب های شیرین پیدا کرد, میگو است. جالب است بدانید علاوه بر فواید غذایی میگو که عاملی مهم برای جلب طرفداران می باشد, خرید فروش پوست میگو خشک نیز به صنعتی پر رونق تبدیل شده است. در این مقاله به بررسی موارد استفاده از  میگو و پوست آن می پردازیم.

پوست میگو خشک

میگو, یکی از مفید ترین سخت پوستان حال حاضر دریا می باشد که علاوه بر مواد غذایی غنی, در حوزه ی صنعت نیز دارای ارزش بالایی است. خرید پوست میگو خشک به علت وجود مواد بسیار ارزشمندی از جمله کیتین به یک صنعت جهانی تبدیل شده است. کیتین یک پلیمر بلند از n- استیل گلوکز آمین است. به عنوان مثال ماده ی اصلی شرکت کننده در ساختار دیواره ی سلولی قارچ, کیتین است.

خرید پوست میگو خشک

در ساختار بدن جانداران دارای اسکلت خارجی, از جمله بندپایانی همچون خرچنگ ها و حشرات نیز یافت می شود. و اما موجود مورد بحث این مقاله, یعنی میگو نیز در دسته ی جانداران دارای کیتین قرار می گیرد. کشف وجود ماده ای بسیار ارزشمند همچون کیتین در پوست میگو باعث شد. افراد بسیاری برای خرید پوست میگو خشک و حتی تولید و صادرات آن, وارد بازار کار شده و سود به نسبت مناسبی از این صنعت به دست آورند.

در این میان شرکت صیادان جوان جاسک که در زمینه ی تولید محصولات حاصل از آبزیانی همچون میگو سرآمد کشور می باشد. توانسته است. با تولید و فروش پوست میگو بسیار با کیفیت, جایگاه بسیار مناسبی در بین تولیدکنندگان این صنعت به دست آورد. با توجه به اینکه میگو در طول زندگی خود چندین بار فرایند پوست اندازی را سپری می کند.

پرورش دهندگان این آبزی کوچک و با ارزش در صدد برآمدند که از تمام پتانسیل های این سخت پوست استفاده کرده و با توجه به وجود ماده ای بسیار ارزشمند به نام کیتین, که در ساختار پوسته ی خارجی میگو یافت می شود. به صنعت تولید و پخش پوست میگو روی آوردند. خریداران زیادی نیز به دنبال خرید فروش پوست خشک میگو ارزان قیمت بوده و آن را جهت مصارف بسیاری مورد استفاده قرار می دهند.

قیمت پوست میگو خشک

خرید پوست میگو خشک

بسیاری از افراد فعال در حوزه ی پرورش میگو از تجمع پوسته های ناشی از پوست ریزی میگو معترض بوده. و این ماده را یک محصول زائد قلمداد می کردند. بالاخره بعد از پی بردن به اهمیت و ارزش بالای ماده ی کیتین در پوسته ی میگو, خشک کردن. و خرید فروش پوست میگو خشک ارزان قیمت به  صنعتی پردرآمد تبدیل شد.

تولید پوست میگو

خرید پوست میگو

پوست میگو

در صورتی که سایر شرکت های فعال در زمینه ی تولید آبزیان. همچون شرکت صیادان جوان جاسک, به تولید و عرضه ی پوست میگو خشک با کیفیت روی آورند. می توان  از این موضوع استفاده های بسیاری کرد. به عنوان مثال اگر تولید پوست میگو خشک در ابعاد انبوه صورت گیرد. و صنایع استخراج کیتین و کیتوسان نیز به میزان کافی در دسترس باشند. می توان به جای ماده ای همچون آلوم, از کیتوسان در سیستم های تصفیه ی آب خانگی استفاده کرد. زیرا فاقد اثرات شیمیایی می باشد.

 

تولید پوست خشک میگو

پوست میگو به عنوان یک ماده ی دفعی و زائد در مراکز پرورش میگو تولید می شود. در ابتدا این موضوع یکی از معضلات مراکز پرورش محسوب می شد ولی با گذر زمان و پیشرفت  دانش و تکنولوژی و با تلاش متخصصان, پرورش دهندگان میگو توانستند این مشکل را مرتفع سازند. کیتوسان ماده ای بسیار ارزشمند است که از کیتین موجود در پوست خشک میگو بدست می آید و برای صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید, کیتوسان را تحت عنوان فراوان ترین ترکیب کربوهیدراتی, پس از سلولز, می شناسند.

کیتوسان را می توان به عنوان یک عامل بهبود دهنده ی ساختار سایر مواد یا حتی سازنده ی مواد جدید و دارای خواص منحصر بفرد, معرفی کرد. این موضوع یکی از علل خرید فروش پوست میگو خشک ارزان قیمت می باشد. در فرایند تولید و بهره برداری از پوست میگو برای استخراج کیتین و کیتوسان, دو مرحله ی اصلی تعریف شده است. ابتدا باید پوسته ی بدن میگو را به کیتین تبدیل کرد و سپس از آن برای تهیه و استخراج کیتوسان استفاده کنیم.

تولید پوست میگو خشک

فرایند

در ابتدا پوست میگو را شسته و خرد می کنند و سپس توسط محلول های خاص و در دمای بخصوص, پروتئین پوسته را از بین می برند. مواد معدنی موجود در پوسته نیز جدا شده و شستشوی مجدد انجام می گیرد.

سپس در مرحله ی دوم از فرایند استخراج کیتین و کیتوسان. با استفاده از دستگاه اتوکلاو( در دمای 120 درجه و محلول قلیایی 40%) و پس از گذشت حدود 6 ساعت. کیتین موجود در پوسته به کیتوسان تبدیل می شود. شرکت صیادان جوان جاسک, با داشتن دستگاه و تکنولوژی پیشرفته در تولید کیتین و کیتوسان, مطمئن ترین شرکت. ممکن جهت خرید پوست خشک میگو یا مشتقات آنها می باشد. البته کیتوسان را با درجه خلوص متفاوت مورد استفاده قرار می دهند. بنابراین شما می توانید از اپراتورهای پاسخگو در شرکت صیادان جوان جاسک, در رابطه با ویژگی مورد نظر, سوالات خود را پرسیده. و سپس برای خرید فروش پوست میگو خشک ارزان قیمت یا سایر مواد موجود اقدام کنید.

قیمت پوست میگو خشک

به طور کلی, میگو به دلیل وجود مواد مغذی از جمله ویتامین E, ویتامین D, فسفر و امگا 3 دارای. ارزش غذایی بسیار بالایی است. همچنین پوست خشک و مواد ساختاری آن( کیتین و کیتوسان) در صنایع مختلفی از جمله تولید چسب های ترمیم کننده. زخم, ترمیم زخم ناشی از سوختگی, تولید نخ هایی با قابلیت جذب در جراحی, ناقل دارو در بدن, جهت حفاظت کنندگی از پوست و مو در مواد آرایشی و بهداشتی, صنایع چوب, تصفیه آب و فاضلاب, نساجی و بیوتکنولوژی کاربرد دارد. البته لازم به ذکر است که میگو را تحت عنوان یک ماده ی آلرژن نیز می شناسند. زیرا برخی افراد ممکن است دچار واکنش های شدید آلرژیک ( کهیر, تاول, خارش و غیره) پس از مصرف میگو شوند.

پودر پوست میگو

پودر میگو

مرکز فروش پودر پوست میگو

خرید فروش پوست میگو خشک ارزان قیمت , دلیلی برای خرید پوست سایر آبزیان نیست. زیرا هنوز مطالعات و امکانات کافی برای بررسی توان تولیدی در این زمینه, صورت نگرفته است. در این بین, شرکت صیادان جوان جاسک یکی از بهترین مراکز ممکن در کشور برای خرید فروش پوست میگو خشک ارزان قیمت است, زیرا در این شرکت و سایر زیر مجموعه های آن, همواره اولویت اصلی, کسب رضایت مشتری و تولید محصولات با کیفیت می باشد. لذا هزینه ای که بابت قیمت پوست میگو می پردازید, کیفیت بسیار بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.

صادرات پودر ماهی
پودر ماهی

پودر ماهی

پودر ماهی قیمت خرید فروش عمده پودر ماهی کارخانه پودر ماهی صیادان بهترین تولید کننده انواع پودر ماهی تازه و خالص با قیمت فروش ارزان

ادامه مطلب »
ماهی خشک
ماهی خشک

ماهی خشک

ماهی خشک با استفاده از روش های فرآوری از انواع ماهی های تازه ، ماهی های ضمن صید ، ضایعات ماهی تولید می شود و

ادامه مطلب »
فروش عمده پودر ماهی
پودر ماهی

فروش عمده پودر ماهی

خرید فروش پودر ماهی ارزان قیمت و تولید عمده ، پودر ماهی یکی از محصولاتی است که از صید ماهی های مختلف حاصل می شود.تولید

ادامه مطلب »
صادرات پودر ماهی
پودر ماهی

پودر ماهی

پودر ماهی قیمت خرید فروش عمده پودر ماهی کارخانه پودر ماهی صیادان بهترین تولید کننده انواع پودر ماهی تازه و خالص با قیمت فروش ارزان

ادامه مطلب »
ماهی خشک
ماهی خشک

ماهی خشک

ماهی خشک با استفاده از روش های فرآوری از انواع ماهی های تازه ، ماهی های ضمن صید ، ضایعات ماهی تولید می شود و

ادامه مطلب »
فروش عمده پودر ماهی
پودر ماهی

فروش عمده پودر ماهی

خرید فروش پودر ماهی ارزان قیمت و تولید عمده ، پودر ماهی یکی از محصولاتی است که از صید ماهی های مختلف حاصل می شود.تولید

ادامه مطلب »