پودر ماهی کارمزدی

کارمزد پودر ماهی

قیمت خرید پودر ماهی اجرتی ، فعالیت در عرصه ی صنعت ماهیگیری، پودر ماهی و فعالیت های تجاری مرتبط با آن برای به دست آوردن سود زیاد و پرداخت کارمزد پودر ماهی کمتر بسیار کاربردی است. در این میان برخی افراد با برپایی کارخانه جات تولید پودر ماهی, توانسته اند موفقیت های بیشتری بدست آوردند. خرید پودر ماهی به عنوان یکی از اصلی ترین منابع پروتئین برای دام و طیور انجام می شود.

اصطلاح پودر ماهی کارمزدی به چه معنا می باشد؟

پودر ماهی یکی از منابع غذایی اصلی سرشار از پروتئین و آمینو اسید می باشد. این ماده می تواند به عنوان جیره ی اصلی برای تغذیه ی دام و طیور مورد استفاده قرار گیرد. برای خرید پودر ماهی های مختلف، کارمزد پودر ماهی چندان قابل توجه نیست که با توجه به ارزش غذایی بالای این ماده, می توان گفت خرید آن دارای صرفه ی اقتصادی به نسبت بالایی است.

کارمزد پودر ماهی

پودر ماهی متوتا

پودر ماهی اجرتی

پودر ماهی جنوب

اجرت پودر ماهی

پودر ماهی خشک

قیمت پودر ماهی

کارخانه پودر ماهی

خرید پودر ماهی

فروشگاه پودر ماهی

افزایش تقاضا برای مصرف محصولات دریایی( ماهی و محصولات حاصل از آن همچون پودر ماهی , میگو, خرچنگ و سایر محصولات دریایی) باعث شده است که بازار غذایی حاصل از آبزیان تا سال 2019 به ارزشی معادل بر صد و بیست و دو میلیارد دلار دست پیدا کند و هر سال بتواند با نرخ سود معادل یازده درصدی به پیشرفت خود ادامه دهد. به طور کلی یکی از بهترین شرکت های حال حاضر کشور که برای خرید پودر ماهی، کارمزدی بسیار کم و کیفیتی بسیار بالا ارائه می دهد, شرکت صیادان جوان جاسک می باشد.

قیمت پودر ماهی
قیمت پودر ماهی

کارمزد پودر ماهی چقدر است؟

بسیاری از افراد در اقصی نقاط جهان به صنعت ساده اما پر رونق و مهم تولید پودر ماهی روی آورده اند. کارمزد پودر ماهی با توجه به سود حاصل از فروش آن. و همچنین با توجه به سادگی تولید این محصول, دارای جنبه ی اقتصادی مثبت برای تولید کنندگان می باشد. و شرکت هایی از جمله شرکت صیادان جوان جاسک یکی از پیشرو های این عرصه می باشد. نوساناتی که در هزینه ی تولید مواد حاصل از آبزیان( از جمله پودر ماهی) وجود دارد. باعث می شود کارمزد پودر ماهی دچار تغییراتی شده و تولیدکنندگان گاهی قادر نباشند برای تولید پودر ماهی کارمزدی مشخص تعیین کنند. از طرفی رشد و تحول شرایط اقتصادی باعث ایجاد تغییرات مهمی در زمینه ی بازار محصولات خوراک آبزیان شده است.

اگرچه تغییرات ایجاد شده باعث بروز چالش هایی در این زمینه( تولید پودر ماهی و تعیین کارمزد پودر ماهی برای فروش آن)  شده است. اما با توجه به نیاز روزافزون جامعه به محصولات حاصل از موجودات آبزی و همچنین تاسیس کارخانه جات و مراکز تولید پودر ماهی از جمله شرکت صیادان جوان جاسک, این مشکلات طی سال های آتی به طور کامل مرتفع خواهند شد.

اجرت پودر ماهی چه میزان تعیین خواهد شد؟

تولید کنندگان پودر ماهی از جمله شرکت صیادان جوان جاسک. در زمینه ی تولید این محصول توانسته اند به راه هایی جهت صادرات محصول تولیدی به کشور هایی از جمله کشورهای همسایه دست یابند. که باعث ورود مقادیر بالایی ارز به کشور خواهد شد. البته بر سر راه تولید و صادرات مشکلاتی وجود دارد که منجر به ایجاد تغییر در زمینه ی کارمزد پودر ماهی خواهد شد.

طبق اطلاعات بدست آمده با توجه به موارد مصرف پودر ماهی و کیفیت پودر تولید شده. اجرتی بین سه هزار تا شش هزار تومان را به خود اختصاص می دهد. شرکت صیادان جوان جاسک با توجه به اهمیت و توجه بالایی که جهت تولید محصولات خوراک دام و طیور دارد. یکی از بهترین شرکت های ایران در زمینه تولید محصولاتی از جمله پودر ماهی است. برخی از تولید کنندگان پودر ماهی توانسته اند سالانه بین صد تا صد و پنجاه هزار تن پودر ماهی تولید کنند. و روانه ی بازار مصرف داخلی کنند که در جایگاه خود می تواند نیاز بازار داخلی را تامین کرده. و حتی در صورت وجود شرایط مساعد, جهت صادرات به کشورهای همجوار مورد استفاده قرار گیرند.

قیمت پودر ماهی در بازار ایران چگونه است؟

تولید پودر ماهی به یکی از صنعت های مهم در حوزه ی تامین خوراک دام و طیور تبدیل شده است. زیرا برای تولید و عرضه ی پودر ماهی، کارمزدی نه چندان زیاد دریافت می شود. در رابطه با قیمت هر کیلو ضایعاتی که برای تولید پودر ماهی اجرتی مورد استفاده قرار می گیرند. می توان بیان کرد, هر کیلو ضایعات مبلغی در حدود سیصد هزار تومان را به خود اختصاص می دهد. همچنین لازم است بدانیم برای تولید هر کیلو پودر ماهی مقداری معادل چهار کیلو ضایعات ماهی مورد نیاز است. در نهایت هر کیلو از محصول تولید شده با قیمت بین سه تا شش هزار تومان به فروش می رسد.

برخی تولیدکنندگان معتقدند که قیمت ضایعات حاصل از محصولات آبزی به نسبت قیمت تمام شده برای فروش هر کیلو پودر ماهی گران بوده. و این مقدار نسبت به سایر هزینه های کارخانه جات تولیدی پودر ماهی کارمزدی بیشتر داشته. و تنها مبلغ سی تا چهل هزار تومان سود برای تولید کننده به همراه دارد. در این میان شرکت صیادان جوان جاسک سعی داشته است همواره حقوق مصرف کنندگان را رعایت کند. و با نهایت انصاف کارمزد پودر ماهی را با کاهش بسیار زیاد در اختیار مصرف کنندگان پودر ماهی قرار دهد.

پودر ماهی اجرتی
پودر ماهی اجرتی

سود حاصل از تولید پودر ماهی

متاسفانه وجود واسطه های بسیار بین تولید کننده تا مصرف کننده باعث شده است سود بدست آمده , حاصل از صنعت تولید پودر ماهی و کارمزد پودر ماهی غیر واقعی باشد. و اصل سود به دست آمده به جیب دلالان این بازار وارد شود. به عنوان مثال شیوه ی فعالیت این افراد به این صورت است. که ده کیلو پودر ماهی از تولید کنندگان خریداری می کنند. و سپس مقداری برابر با پنج کیلو پودر گوشت به آن اضافه کرده. سپس مخلوط به دست آمده را به نام پودر ماهی به مصرف کنندگان تحویل می دهند.

کارمزد پودر ماهی جنوب

پودر ماهی اجرتی جنوب

اجرت پودر ماهی جنوب

قیمت پودر ماهی اجرتی جنوب

خرید پودر ماهی جنوب

این در حالی است که قیمت هر کیلو پودر گوشت نهایتا پانصد تومان است. ولی قیمت هر کیلو پودر ماهی حدود سه هزار تومان است. با یک حساب سرانگشتی می توان به راحتی پی برد این افراد با فروش هر تن پودر ماهی مبلغی معادل با یک و نیم میلیون تومان سود خواهند برد. که نسبت به سود حاصل از فروش تولید کننده مبلغی بسیار هنگفت است.مرکز فروش پودر ماهی

 

در این میان شرکت صیادان جوان جاسک درصدد برآمده تا با کاهش واسطه های موجود و کوتاه کردن دست دلالان از بازار خرید و فروش پودر ماهی, قادر باشد محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان برساند. شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت جوان جاسک بدون واسطه و با قیمتی کاملا مناسب محصول مورد نیاز خود را با کیفیتی عالی تهیه کنید. 

صادرات پودر ماهی
پودر ماهی

پودر ماهی

پودر ماهی قیمت خرید فروش عمده پودر ماهی کارخانه پودر ماهی صیادان بهترین تولید کننده انواع پودر ماهی تازه و خالص با قیمت فروش ارزان

ادامه مطلب »
ماهی خشک
ماهی خشک

ماهی خشک

ماهی خشک با استفاده از روش های فرآوری از انواع ماهی های تازه ، ماهی های ضمن صید ، ضایعات ماهی تولید می شود و

ادامه مطلب »
فروش عمده پودر ماهی
پودر ماهی

فروش عمده پودر ماهی

خرید فروش پودر ماهی ارزان قیمت و تولید عمده ، پودر ماهی یکی از محصولاتی است که از صید ماهی های مختلف حاصل می شود.تولید

ادامه مطلب »
صادرات پودر ماهی
پودر ماهی

پودر ماهی

پودر ماهی قیمت خرید فروش عمده پودر ماهی کارخانه پودر ماهی صیادان بهترین تولید کننده انواع پودر ماهی تازه و خالص با قیمت فروش ارزان

ادامه مطلب »
ماهی خشک
ماهی خشک

ماهی خشک

ماهی خشک با استفاده از روش های فرآوری از انواع ماهی های تازه ، ماهی های ضمن صید ، ضایعات ماهی تولید می شود و

ادامه مطلب »
فروش عمده پودر ماهی
پودر ماهی

فروش عمده پودر ماهی

خرید فروش پودر ماهی ارزان قیمت و تولید عمده ، پودر ماهی یکی از محصولاتی است که از صید ماهی های مختلف حاصل می شود.تولید

ادامه مطلب »