پودر ماهی چیست؟

خرید پودر ماهی

خرید فروش پودر ماهی جنوب ارزان قیمت در مراکز فروش ما . پودر ماهی امروزه توسط شرکت های زیادی تولید می شود و به راحتی در دسترس است. Fish meal نام تجاری این محصول است ولی در زبان فارسی ما آن را به نام پودر ماهی میشناسیم. خرید پودر ماهی با کیفیت یکی از دغدغه های مهم مدیران صنایع است زیرا کیفیت محصول تاثیر فراوانی در تولید سایر محصولات دارد. 

پودر ماهی چیست؟

پختن ماهی و خشک کردن آن در شرایط مناسب و بهداشتی، سپس آسیاب کردن ماهی خشک شده باعث تولید پودر ماهی می شود. یک تن پودر ماهی ممکن است در اثر آسیاب شدن چهار تا پنج تن ماهی خشک شده، تولید شود. این پودر کاربردهای فراوانی دارد و ممکن است به صورت درصدی یا خالص به عنوان خوراک دام، خوراک آبزیان و خوراک طیور مورد استفاده قرار گیرد. خرید پودر ماهی با کیفیت یکی از دغدغه های مهم مدیران صنایع است. این پودر امروزه توسط شرکت های زیادی تولید می شود و به راحتی در دسترس است.

Fish meal نام تجاری این محصول است ولی در زبان فارسی ما آن را به نام پودر ماهی میشناسیم. تهیه این پودر از ماهی و میگو امکان پذیر می باشد ولی به طور معمول برای تهیه آن از ماهی هایی با حجم روغن و استخوان بالا در ساختار خود، استفاده می شود که ماهی های ساردین و همچنین متو این ویژگی ها را به خوبی دارا هستند.

پودر ماهی ارزان
پودر ماهی ارزان

انواع پودر ماهی

پودر ماهی به دو صورت زیر قابل تهیه است:

  • پودر ماهی خشک: در این روش که روش معمول تهیه پودر ماهی است. ماهی ها به صورت زمینی و یا هوایی خشک می شوند و پس از آسیاب به پودر تبدیل می شوند.
  • پودر ماهی تر: این نوع پودر پس از خشک کردن ماهی و آسیاب کردن کامل ماهی و یا آسیاب کردن ضایعات آن به دست می آید.

خرید فروش پودر ماهی ارزان قیمت جنوب ارزان قیمت میزان انرژی این محصول بسیار بالا می باشد و منبع غنی از پروتئین ها، چربی ها و همچنین مواد معدنی از جمله، فسفر، مس، آهن و کلسیم است، علاوه بر این مواد، حاوی میزان بالایی از انواع ویتامین ها می باشد و مقدار کمی کربوهیدرات نیز در ترکیب آن وجود دارد. استفاده از این پودر به عنوان منبع پروتئین در غذای دام رایج است. حیوانات از اسید آمینه های موجود در این پودر بیشترین بهره را می برند، اسید آمینه هایی مانند: متیونین و سیستئین به وفور در ترکیبات این پودر وجود دارند. این محصول با داشتن قابلیت هضم بالا و همچنین ارزش غذایی عالی، یکی از بهترین مواد خوراکی برای دام و طیور و آبزیان به شمار می رود.

پودر ماهی

خرید پودر

مرکز خرید ماهی خشک

استفاده از این پودر جایگزین مناسبی برای پودرهای گیاهی است، زیرا پودرهای گیاهی دارای قابلیت هضم ضعیفی هستند و میزان آمینو اسیدهای ضروری در آنها بسیار کم است. پودرهایی که از ماهی تهیه می شوند بر اساس پارامتر هایی از جمله:

  • میزان پروتئین
  • چربی موجود در آنها
  • نیتروژن آزاد
  • خاکستر
  • و رطوبت، به درجات مختلفی از نظر کیفیت تقسیم می شوند و پودرهایی با میزان پروتئین بالا و همچنین، میزان کمتری از چربی، خاکستر، رطوبت و ازت، دارای کیفیت بالاتری می باشند.

 

 

کاربرد پودر ماهی

این پودر ها بیشتر در کارخانجاتی مانند: کارخانه تولید خوراک دام و طیور، کارخانه های تولید خوراک میگو و آبزیان و همچنین کارخانه های تولید کودهای درختی، با درصدهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.  پودر ماهی نزدیک به 12 درصد از غذای طیور را تشکیل می دهد. و بیشترین استفاده را در این صنعت دارد. خرید پودر ماهی ارزان قیمت برای استفاده از این محصول، در پرورش ماهی و آبزیان نیز کاربرد دارد.

پودر ماهی جنوب

ماهیان جنوب معمولا توسط تورهای ماهیگیری که برای صید میگوها مورد استفاده قرار می گیرند. صید می شوند، این نوع ماهیان به دلیل این که صرفه اقتصادی ندارند. توسط شرکت صیادان جوان جاسک، خشک شده و به پودر تبدیل می شوند.

پودر ماهی جنوب دارای انواع مختلفی است که پودرهای خالص آن عبارتند از:

  • پودر خالص ماهی جنوب
  • پودر خالص ماهی کیلکا
  • پودر خالص ماهی ساردین
  • پودر خالص ماهی متو

خرید و فروش پودر ماهی

این نوع پودر در اثر پختن، خشک کردن، و آسیاب نمودن ماهی جنوب به دست می آید. و استفاده های فراوانی در صنعت های مختلف تهیه خوراک دام و طیور دارد. بیشترین استفاده از این پودر، در صنعت خوراک طیور است. که این خوراک حاوی بیش از 12 درصد از پودرهای ماهی جنوب می باشد. فروش پودر ماهی با قیمت ارزان، البته پودرهای ماهی جنوب در صنعت های دیگر از جمله: صنعت پرورش ماهی، صنعت پرورش میگو و سایر آبزیان، صنعت تولید کودهای درختی و صنعت پرورش دام نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

با توجه به اینکه در متن بالای این مقاله بیان کردیم که پودرهای ماهی با پروتئین بالا، دارای کیفیت بالایی هستند. بنابراین، پودرهای ماهی جنوب با داشتن حدود 60 درصد پروتئین در ساختار خود یکی از با کیفیت ترین پودرهای ماهی هستند. که در صنعت های مربوطه، طرفدارن خود را دارند. شرکت صیادان جوان جاسک، با تولید پودرهای ماهی جنوب یکی از پیشتازان در زمینه فروش و صادرات این محصول به شمار می آید. که برای خرید پودر ماهی ارزان قیمت یک گزینه عالی است.

پودر ماهی خالص

قیمت پودر ماهی
قیمت پودر ماهی

خرید پودر ماهی جنوب

همه افرادی که قصد خرید این پودر را دارند. ترجیح می دهند که آن را از یک کارخانه تولیدی با تجربه در این زمینه تهیه کنند. تا بتوانند یک محصول با کیفیت را در صنایع خود مورد استفاده قرار دهند. شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک، یکی از خوش سابقه ترین و بزرگترین شرکت ها در تهیه پودر از انواع ماهی است. که محصولات آن علاوه بر بازارهای داخلی، به بازارهای بین المللی نیز صادر می شود.

پودر جنوب

فروشگاه  فروش پودر ماهی جنوب

پودر ماهی خشک

صادرات پودر ماهی

آنالیز پودر ماهی خشک

این شرکت با داشتن کادری مجرب و متخصص در تمام بخش های خود، بهترین و با کیفیت ترین پودر را برای مشتریان تولید می کند. که قابلیت استفاده در انواع صنعت ها، از جمله: دام و طیور، پرورش ماهی، میگو و سایر آبزیان را دارد. برای خرید پودر ماهی ارزان قیمت به صورت عمده و یا در تناژ کم، کافیست که با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. اطمینان حاصل کنید که سفارشات ثبت شده مشتریان در اسرع وقت در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

قیمت فروش پودر

قیمت فروش پودر ماهی ارزان  در شرکت های مختلف متفاوت می باشد. که این مسئله مربوط به کیفیت و درصد خلوص این پودر است. ولی شرکت صیادان جوان جاسک، با کیفیت ترین محصولات پودری خود را با مناسب ترین قیمت در تناژ بالا در اختیار مشتری قرار می دهد.

فروش پودر ماهی توسط شرکت صیادان جوان جاسک، به همه مناطق کشور و همچنین بازارهای بین المللی انجام می شود. همه مشتریان می توانند به سایت فروش این شرکت مراجعه کنند. که نوع محصولات و قیمت آنها، قابل مشاهده است. شماره های ثبت شده در سایت برای برقراری ارتباط با کارشناسان شرکت می باشد و پاسخگویی به مشتریان و راهنمایی آنها از این طریق صورت می گیرد.

صادرات پودر ماهی
پودر ماهی

پودر ماهی

پودر ماهی قیمت خرید فروش عمده پودر ماهی کارخانه پودر ماهی صیادان بهترین تولید کننده انواع پودر ماهی تازه و خالص با قیمت فروش ارزان

ادامه مطلب »
ماهی خشک
ماهی خشک

ماهی خشک

ماهی خشک با استفاده از روش های فرآوری از انواع ماهی های تازه ، ماهی های ضمن صید ، ضایعات ماهی تولید می شود و

ادامه مطلب »
فروش عمده پودر ماهی
پودر ماهی

فروش عمده پودر ماهی

خرید فروش پودر ماهی ارزان قیمت و تولید عمده ، پودر ماهی یکی از محصولاتی است که از صید ماهی های مختلف حاصل می شود.تولید

ادامه مطلب »
صادرات پودر ماهی
پودر ماهی

پودر ماهی

پودر ماهی قیمت خرید فروش عمده پودر ماهی کارخانه پودر ماهی صیادان بهترین تولید کننده انواع پودر ماهی تازه و خالص با قیمت فروش ارزان

ادامه مطلب »
ماهی خشک
ماهی خشک

ماهی خشک

ماهی خشک با استفاده از روش های فرآوری از انواع ماهی های تازه ، ماهی های ضمن صید ، ضایعات ماهی تولید می شود و

ادامه مطلب »
فروش عمده پودر ماهی
پودر ماهی

فروش عمده پودر ماهی

خرید فروش پودر ماهی ارزان قیمت و تولید عمده ، پودر ماهی یکی از محصولاتی است که از صید ماهی های مختلف حاصل می شود.تولید

ادامه مطلب »